“Iets wat perfect is, is nooit af.”
Hoe ben je bij Recht Door Zee Casemanagement gekomen?
Na jaren als operationeel manager te hebben gewerkt, ben ik mij eind 2017 gaan oriënteren op iets anders. Via mijn netwerk kwam ik in contact met Recht Door Zee. Na een telefonisch contact werd ik uitgenodigd voor een gesprek en een week later was ik aangenomen als casemanager.
Wat doe je bij Recht Door Zee Casemanagement?
Als Recht Door Zee Casemanager werk ik voor diverse opdrachtgevers. Mijn werkzaamheden bestaan voornamelijk uit het adviseren van leidinggevenden over wet- en regelgeving en het bewaken van het lopende verzuimproces. Naast mijn werkzaamheden als casemanager houd ik mij ook bezig met de sales en aftersales support van Recht Door Zee.
Wat betekenen onze kernwaarden voor jou?
Ik vind het belangrijk dat er altijd naar de mens achter de persoon wordt gekeken. Het gaat hierbij niet alleen om wat de persoon doet, maar vooral om wie de persoon is. Alles gebeurt met een reden. Dat geldt ook voor een ziekmelding. 80% van de oorzaken voor verzuim is namelijk niet-medisch. Juist daarom vind ik mensgerichtheid één van de belangrijkste zaken tijdens mijn werkzaamheden als casemanager. Ik zoek de mens achter de verzuimende medewerker zodat ze zichzelf kunnen zijn en hun verhaal doen. Hun verhaal geeft mij dan nieuwe inzichten en handvatten om betere ondersteuning te bieden.
Mijn ervaring is dat ik door mijn mensgerichte manier van werken een vertrouwensrelatie opbouw wat leidt tot verbondenheid. Deze verbondenheid zorgt voor een vruchtbare samenwerking waarin daadkrachtig toegewerkt kan worden naar een tevreden resultaat voor zowel de medewerker als de werkgever. Zonder omwegen en rechtdoorzee.
Wat zijn je ambities?
Op dit moment is mijn ambitie om samen met het team van Recht Door Zee eraan te werken het beste casemanagementbureau van Nederland te blijven.
Welke titels heb je?
Crov®, RCM, CMTD.
Hoe ben je bij Recht Door Zee Casemanagement gekomen?
Na jaren als operationeel manager te hebben gewerkt, ben ik mij eind 2017 gaan oriënteren op iets anders. Via mijn netwerk kwam ik in contact met Recht Door Zee. Na een telefonisch contact werd ik uitgenodigd voor een gesprek en een week later was ik aangenomen als casemanager.
Wat doe je bij Recht Door Zee Casemanagement?
Als Recht Door Zee Casemanager werk ik voor diverse opdrachtgevers. Mijn werkzaamheden bestaan voornamelijk uit het adviseren van leidinggevenden over wet- en regelgeving en het bewaken van het lopende verzuimproces. Naast mijn werkzaamheden als casemanager houd ik mij ook bezig met de sales en aftersales support van Recht Door Zee.
Wat betekenen onze kernwaarden voor jou?
Ik vind het belangrijk dat er altijd naar de mens achter de persoon wordt gekeken. Het gaat hierbij niet alleen om wat de persoon doet, maar vooral om wie de persoon is. Alles gebeurt met een reden. Dat geldt ook voor een ziekmelding. 80% van de oorzaken voor verzuim is namelijk niet-medisch. Juist daarom vind ik mensgerichtheid één van de belangrijkste zaken tijdens mijn werkzaamheden als casemanager. Ik zoek de mens achter de verzuimende medewerker zodat ze zichzelf kunnen zijn en hun verhaal doen. Hun verhaal geeft mij dan nieuwe inzichten en handvatten om betere ondersteuning te bieden.
Mijn ervaring is dat ik door mijn mensgerichte manier van werken een vertrouwensrelatie opbouw wat leidt tot verbondenheid. Deze verbondenheid zorgt voor een vruchtbare samenwerking waarin daadkrachtig toegewerkt kan worden naar een tevreden resultaat voor zowel de medewerker als de werkgever. Zonder omwegen en rechtdoorzee.
Wat zijn je ambities?
Op dit moment is mijn ambitie om samen met het team van Recht Door Zee eraan te werken het beste casemanagementbureau van Nederland te blijven.
Welke titels heb je?
Crov®, RCM, CMTD.