Het begon in 2011

Monique Ballering besloot in 2010 het roer om te gooien. Niet meer werken voor een bedrijf, maar haar eigen normen en waarden te volgen. Monique haar vader was ondernemer en leidde een bedrijf van 100 man. Haar vader zei altijd: “De koffiejuffrouw is voor mijn bedrijf net zo belangrijk als mijn mededirecteur.”

Met de wijze woorden van haar vader én de oprechte interesse in de mens is Monique haar eigen bedrijf Recht Door Zee Casemanagement gestart in 2011. Monique ontdekte wat mensen beweegt. Waar hun passie ligt. En hoe wij dat vertalen in de organisatie.

Tot op de dag van vandaag gelooft zij dat iedereen wil werken en niet omdat het moet. Dat ziet u terug in haar bedrijf, bij haar collega’s en hoe wij werken. Wij staan voor vrijheid, eerlijkheid, toewijding, ontwikkeling en veiligheid. Zo werken we met onze collega’s en onze opdrachtgevers. Recht Door Zee.

Monique vertelt over de oprichting van Recht Door Zee Casemanagement

  • 2011
    Augustus Monique Ballering start Recht Door Zee Casemanagement

  • 2012
    Sander Ballering stapt in als vennoot

  • 2014
    Coöperatie met Arboned Regionaal

  • 2015
    Eerste pand Charlotte van Pallandtlaan gekocht

  • 2016
    Uit de coöperatie en eerste casemanager start

  • 2017
    Uitbreiding van casemanagers

  • 2018
    Missie en visie gebracht aan het bedrijf samen met haar medewerkers

  • 2019
    Tweede vestiging en stafmedewerkers in dienst

  • 2020
    Nog meer casemanagers.

  • Doel
    Wij willen het beste casemanagement bureau van Nederland worden

  • 2025
    Ons doel: 30 geregistreerde rechtdoorzee casemanagers die bij ons willen werken. En organisaties die graag met ons willen werken omdat wij samen ziekteverzuim structureel oplossen.

Meebouwen aan ons doel?

Recht Door Zee Directeur Monique vertelt het graag.

 06 – 51 47 73 19

Liever gebeld worden?

Laat uw telefoonnummer achter, dan bellen wij u.


Meer weten over onze werkwijze? Neem contact met ons op.